LM - Gamla blogg

Update last week

Publicerad 2015-05-29 19:06:10 i Cheerdance,

Lång tid ca 9 dagar sedan jag skrev i bloggen. Ja, det har hänt mycket sedan jag skrev. Kan börja med förra veckan. Skrev matte nationella (fick 9 rätt 17 är E) Fick dock ändå E i kursen, då jag prickat E på alla andra delar och mattenationella inte kan sänka utan bara höja, så klarade jag mig. Sen Förra fredagen, var ledig ifrån allt vad ansvar betydde. Gick i skolan och sedan slappade jag galet inför Lördagen och söndagen, drack massor av vatten för att peppa mig själv och dansade runt i tränings kläder till cheer listan. Lördag, upp tidigt för att sitta utanför UKK i ca 30 minuter innan vi fick komma in, hade genrep som gick sisådär. Golvet i UKK är inte det bästa, sedan hänga med allt cheerfolk innan vi skulle ha show. Showen i sig gick jätte bra, eller ja. Den hade kunnat gått bättre, fast det var några skador i laget så det blev lite halvdant på uppvisningen. Sen åkte jag, alva, wera och ayleene, hem till Wera för att sova där. Vi hoppade studs matta och tittade på eurovision i weas bio (!). Skämtar inte, bruden har en BIO hemma, det var mysigt. Att Måns vann allt ihop, var en sjukt bra start på dagen.
 
 

Sen sova och kliva upp 4.15 på söndags morgonen för att åka bil till Boland tills 5. Larmet hatade oss, så vi kom inte in i Boland, tack vare Jessica som var räddaren i nöden, traskade vi hem till henne för att göra oss i ordning och sedan bar det av till RM/SM i Cheerleading. 6 st bilar från Uppsala, körde ner till nyköping. Kl. 11.28 var det dax för vårt andra lag Electrics att kliva ut på mattan och ca 8 minuter senare var det våran tur. Sedan var det bara att vänta tills 15.15, då det var prisutdelning och ja, med bilderna att dömma tror jag ni kan gissa hur det gick. Vi kom 1:a (GULD) igen, det är fortfarande rätt konstigt att säga att det hände igen, att mitt lag: Explosions tog guld. Vårt andra lag tog en riktigt fin 4:e plats och jag tyckte de var sjukt duktiga! Sedan var det en bilfärd hem, efter ca 40 min stannade vi på donken. Sen väntade mamma på mig när vi kom in till Uppsala. Ingen skola på måndagen och hade bara mattematik på tisdagen, onsdagen var lugn. Gjorde klart det sista i musikproduktionen och fick även betyg i den kursen. Sen vart det torsdag och skiva, detta kommer jag dock skriva ett separat inlägg om. Eloge till er som orkat läsa allt, ses imorgon när mitt andra inlägg kommer upp om gårdagen, ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela