LM - Gamla blogg

Snabbis

Publicerad 2015-05-20 14:09:40 i Ordinarily stuff,

En liten snabb uppdatering, prickade precis av ännu ett ämne, nu är det bara tre ämnen kvar och alla dem prickas av på fredag. Vilket betyder att jag har all tid i världen att tagga inför uppvisningen och RM på fredagkväll! Ska ha mentorstid om ca 1,5 min, vi ska rösta fram två stycken till nomieringar sen ska jag sätta mig ner och försöka skriva klart nominerings beskrivningarna. Sen är det bara att komma på hur allas nomineringar ska se ut på banden. Hoppas ni alla har haft en bra dag, jag slutar vid 15 då jag ska iväg en snabbis och träffa min läkare, sen ska jag möta upp Ayleene och wera (?) för att gå till nannas dansuppvisning idag, bye ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela