LM - Gamla blogg

slut tampen nu

Publicerad 2015-05-02 21:40:52 i Ordinarily stuff,

Gjorde klart två uppgifter till idag. Har suttit och kodat i över 4 timmar, är ÄNTLIGEN KLAR. Nu ska bara det sista fixas och hemsidan ska upp på serven. Sedan blir det att kolla över några andra uppgifter som ska göras klart. Gjorde även klart det sista i naturkunskapen, tänkte ta det liite lugnt nu och dricka cola och kolla på Doctor Who, har suttit och vridigt och vänt mig över de avsnittet jag ska se.. Känner på mig att min favoritkaraktär kommer dö, då har skjutit upp avsnittet sedan torsdag.. 
 
Annars så sitter jag och väntar på att min studentmössa ska komma tillbaka. Den åkte tillbaka pga att jag hittade en grå fläck på den + att de missade min programstrima, dock sjutk bra service och trevliga människor bakom företaget. Beställde även hem min locktång så jag kan börja öva på lockarna till studenten, ska även börja öva på några sminkningar, även om jag har fått det i julklapp så vet man aldrig hur jetlag min systers vän Bea kommer vara så kanske ska lära mig några lätta sminkningar. Sedan ska jag även öva som en tok på RM sminkningen, så jag kan den till 80% så jag kan hjälpa andra så vi blir klara fortare och kan slippa stressa på uppvisningen och RM. Annars har jag inte så mycket att dela med mig av, har gjort det jag ska idag och det har varit en ganska lugn dag.
 
Imorgon blir jobb till ca 15, sedan hemfärd och en lång efterlängtad dusch. Håller även på att göra en liten önskelista till studenten. Kommer inte på så mycket jag önskar mig faktiskt..
Har ni något tips? SKRIV EN KOMMENTAR DÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela