LM - Gamla blogg

we're about to make this place explode

Publicerad 2015-03-30 14:15:00 i Cheerdance,

 
SÅ galet glad. Det många redan vet genom min instagram är att vi vann både guld och silver i lördags. GAAAH kan fortfarande inte RIKTIGT fatta att vi gjorde det. Vet att det börjar bli utjatat att säga så, men det känns så overkligt. Att vi gjorde det..
 
Alla gånger vi pratat om senariot, drömt och funderat. Sagt det kommer inte hända och så hände det. Jag vet inte vad som hände när vi tävlade men något måste vi ju ha gjort rätt, jag är så otroligt stolt över våran förening och alla som har kämpat för de där 5 minuterna framför dommarna. Nu siktar vi vidare på RM i nyköping 23-24 maj, är så galet stolt över alla och tacksam att jag började på cheerdans, ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela