LM - Gamla blogg

week three

Publicerad 2015-01-18 16:28:00 i Ordinarily stuff,

Måndag:
Det var första skoldagen i skolan och jag hade två lektioner, då våran lärare inte var på sista lektionen. Så satt mest och väntade ut tiden. Minns inte att jag gjorde så mycket denna dag. Ganska tråkig dag förutom religionslektionen, de är alltid speciella och intressanta.
 
Tisdag:
Kort dag i skolan, hade mattematik och svenska. Ingen speciellt hände denna dag heller. Tror jag mest sov bort livet och såg på serier. Ganska typical me.
 
Onsdag:
Började sent och hade naturkunskap, mentorstid där vi diskuterade studenten och andra roliga saker. Sedan gjorde jag matteprov, det gick sisådär men det löser sig säkert. Sedan hem då jag inte mådde speciellt bra, låg i sängen och såg på serier igen. Somnade 3 på morgonen för att jag var nervös.
 
Torsdag:
Blev väckt 6 på morgonen för att sitta i en bil i 1,5 h för att åka till Eskilstuna. Var på dyslexiutredning mellan 8 - 13.30. Åt en ganska äcklig lunch, är inte riktigt säker på att maten var helt sekt, dock tyckte min pappa om maten som var snäll och skjusade mig dit. Gjorde lite över 10 tester för att se hur min dyslexi ser ut på skalan 1-9. Fick veta rätt intressanta saker om mig själv och hur jag lär mig. Sedan hem, hitta energien och dra iväg på träning. Är glad såhär i efterhand att jag gjort det. För jag behövde det efter att ha skadat mig på förra träningen.
 
Fredag:
Började dagen med matte och fick lite mera förståelse över varför det är som det är. Sedan musikproduktion, drog över min rädlsa att visa upp för min klass saker jag gjort. Är en ganska stor perfektionist så gillar inte att visa mitt arbete för folk oftast. Sedan har jag och A skapat en av de bästa ideérna någonsin. Hemligt just nu, KANSKE berättar sen. Hade en intressant religionslektion och sen åkte jag hem och spelade lol.
 
Lördag:
Skulle ha åkt till simon med stux, pojkvän och alva för att ha lord of the rings marathon. Dock blev det inget för mig, mådde inte bra på fredagen. Stannade hemma och spelade lol hela kvällen tillsammans med pojkvän, magnus och engelska tjejen. Hade GRYMT kul och har nog inte skrattat så mycket på en låång tid.
 
Söndag:
Vakade runt ett tiden och började titta på serier. Gjorde en söndagsträning som våran tränare ville, är ganska trött i kroppen efter det. Ska spela lite mera lol och äta lite middag senare. Lövbiff, mums ♥ Hoppas eran vecka har varit bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela