LM - Gamla blogg

tar ett andetag och börjar om

Publicerad 2015-01-29 22:25:40 i Food & sweets,

sitter och pluggar religion, jag som aldrig pluggar dagen före ett prov.. nu sitter jag här, halft död och funderar över hur jag ska göra. Minns det ytligt, min vill minnas grundligt. J!#&% SK!T. har så blandade kännslor igen, inför allt.. ganska skönt att det är fredag imorgon, en helg med bara mamma kommer inte sitta helt fel. Pappa ska iväg och åka skoter hela helgen fram tills onsdag tror jag, så det blir god mat hemma i fem dagar. Ska bli mysigt, studiebidrag imorgon, känner för att shoppa.. Vet dock ej om jag har råd med sånt. Har lite räkningar som ligger på hög och väntar på att betalas. Bara bita i det sura äpplet och betala som den myndiga människa jag är. Ska försöka få tag i läkare till nästa vecka, har haft en äcklig klåda fram och tillbaka och vi har provat allt för att få den att försvinna, ringer läkare och får veta att det kan bero på astma medicin, slutar äta medicinen, klådan sitter kvar. Får jaga på dem, måste endå få ett läkarintyg utskrivet tills tävlingen, bäst att vara ute i tid eller något. Hoppas eran dag har varit bra, jag ska fortsätta dricka min smoothie/milkshake och försöka somna i skaplig tid, matte 8.50 imorgon, wiihoo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela