LM - Gamla blogg

Allt

Publicerad 2015-01-26 08:43:00 i Thoughts,

hamnar efter. skola. träning. bloggen. livet. min sömn. känns som om jag behöver en paus ifrån mig själv. ifrån allt. vill hitta motivationen, att orka. att kämpa vidare. känns som om jag borde ta en paus från mitt liv och bara ligga i sängen. men det funkar inte riktigt i denna värld. Jag behöver rensa iväg det som inte behöver vara här just nu och se på de som snart kommer. som mitt religions prov på fredag. måste även se om företaget jag har sökt mig till har svarat på mitt mejl innan onsdag, annars sitter jag utan plan på onsdag efter middag. stressar upp mig över de sena träningar vi nu fått. 20-21, torsdags kvällar. kommer hem runt 23. sedan upp vid 6.35 dagen efter för att räkna matte tio i nio. känner redan stressen och inte alls peppen över det. träningsverken från torsdags släppte idag. har inte kunnat träna på tre dagar. det stressar mig. usch, känns som om allt bara stressar mig just nu. behöver en paus, behöver ett andings space helt enkelt. 
 
har du något bra tips på att sluta stressa ? kommentera 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-01-26 22:01:30

Åk till ett stall. Lugnet som uppstår när hästarna tuggar, gosar med en eller varför inte när man känner 600kg muskler röra sig under en?

Svar: tänk om jag hade en vän som hade 600kg muskler ❤
Linn Mattsson

Postat av: Anna

Publicerad 2015-01-26 22:33:39

vadå räknas inte jag?

Svar: Du är knäpp, vet du det? Läs med lite ironi rara du ;)
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela