LM - Gamla blogg

inga anaconda piruetter längre

Publicerad 2015-02-01 20:04:26 i Cheerdance,

nu sitter ni där och undrar vad är en: Anaconda piruett? Jo, man kan göra: A la secone piruetter, en tjej i min grupp förstod inte att de hette så hon kallade dem för Anaconda piruetter, det blev namnet för när man inte fixade piruetterna: Anaconda piruetter. Idag prövade vi att göra dessa och wow. Mina högra piruetter är på god väg, så länge jag låser mitt stå bens knä så blir det godkända. Allt slit hemma med att öva på låga, träna styrkan att hålla benet utåtvridet i 90 grader och kolla på videos, gav resultat. Ett underbart slut på en bra vecka, nu köttar vi sista vägen till DM och siktar på att komma vidare till RM, ♥

Min tränare och två vänner får stå för bilden, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela