LM - Gamla blogg

Frågor och svar

Publicerad 2015-02-16 17:52:00 i Ordinarily stuff,

Hur lång är du?
Jag är ett hundra sextio sex komma fem centimeter lång. 

Favoritmat? 
Åh, sushi, chicken hombre, texas longhorn ribs, hamburgare, pizza (på senaste tiden), en riktigt god köttbit och mycket mer..

Varför började du blogga? 
Jag började bloggar för att alla andra hade blogg, har nog bytt blogg för många gånger, bloggar i par och i grupp. Nu på senare tiden har det blivit som en överblick om vad jag gjorde om dagarna. Sen jag gick in i min desperation 2011 så började jag skriva för att klara av vardagen. Dock finns inget av det här på denne blogg, det är en privat blogg.

Om du vann 10 miljoner, vad skulle du göra med pengarna?
Skulle shoppa loss på det jag vill ha, spara och börja skänka bort mera i månaden utöver de 200 kr jag redan skänker till rädda barnen' 

Gillar du märkeskläder eller inte?
Det är något magiskt med märken, så exklusivt och status fyllt. Jag väljer oftast kvalité framför pris, därav att jag inte shoppar så mycket.

 
6 favoritbloggar? 
 
Din favoritlåt just nu?
Studenten - Tallize

Hoppar du runt och dansar med högsta musiken på när du är hemma själv? 
Jag är en dansare och sångare, you do the math ;)

Vilket program läser du? Var det ditt första val?
Jag läser Estetiska programmet Musik inriktning Media. Nej, det var det inte. Jag hade som förstahandsval i första perioden Bil och fordon på Boland, sen krossades jag totalt och tappade intresset och hamnade på ITG. 

Om du hade börjat gymnasiet i höst, vart hade du börjat?
Jag hade nog valt en linje där jag fick läsa alla media ämnen, foto och webbutveckling och programmering. Tror inte det finns som program i sig, men går säkert att välja till kurser och liknande.

Bryr du dig mycket om dina naglar?
Inte så mycket som jag kanske borde 

Tre saker du aldrig skulle kunna vara utan?
Internet, mobil och träning

Favoritdjur? 
Hm.. Jag tycker om de flesta djur, men jag måste nog säga katt

Favoritfärg? 
Regnbågens alla färger

Vad tycker du om årets mello? 
Helt ärligt har jag inte tyckt att det är så speciellt bra faktiskt, måste dock säga att jag älskar denna låt:
 
Vad tycker du om mig?
Jag tycker om dig väldigt mycket, även om jag 9 gånger av 10 inte förstår mig på dig alls. Du har varit min vän sen 6 år tillbaka, vi har haft våra upp och ner gångar. Tiden då vi lär en annan människa komma i mellan oss och tider då vi inte pratat alls. Det har varit mycket senaste tiden och jag saknar dig faktiskt, även om jag hoppas att du fortfarande kan läsa mina tankar och veta att du alltid kommer vara en av de personerna jag vänder mig till när alla andra lämnar, du har en speciell plats i mitt hjärta och det kommer du faktiskt alltid ha. Vissa vänner är som stjärnor, de syns inte alltid, men de finns alltid där, ♥

Kommentarer

Postat av: Anna Grünewald

Publicerad 2015-02-17 19:23:55

Men gummsan! Saknar dig också, även om jag inte förstår mig på dig 10 gånger av 10 ;). Du får skriva lite kommentarer på min blogg (och jag på din) så vi inte glömmer varandra! Eller skicka PM på facebook ;) har tyvärr inte kvar ditt nummer då min telefon pajjade för ett par månader sedan.. Vi får ta och ses snart! I sommar vill jag att du fotar bilder på mig och min stora svartbruna springare när vi galoppar i det gröna gräset! Kram min fina <3

Svar: <3
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela