LM - Gamla blogg

wednesday

Publicerad 2015-04-15 12:22:00 i Ordinarily stuff,

onsdag, onsdag, onsdag.. Gjort klart de sista på min entrepenörskaps upgift och är nu HELT klar med mitt gymnasiearbete. Hallelujah. Så där 5 dagar innan deadline ♥ Gjorde klart min skylt som jag ska ha på mitt bord/monter på mässan. Sitter bara och väntar på att min bok ska komma någon gång.. den skickades i fredags och det kan ta upp till 7 dagar innan den kommer (?!). Annars så ska jag skriva ett argumenterande tal på naturkunskapen och hoppas att det blir bra så jag får mitt A i kursen. Sedan är det daltontid.. Har INGEN aning om vad jag ska göra, då jag skulle vilja vara på 5 olika ställen samtidigt.. Ska se om min religionslärare har rättat min text så jag kanske kan jobba vidare med den i alla fall för att pricka av ännu en uppgift. Här under finns allt jag behöver göra för att få ta stundeten + det som behövs göras till uppvisningen 23 Maj och RM 24 Maj! ★

 
Ensemble och körsång: Spelning på Grand (13/5) och på *hemlis* (?/5)
Entrepenörskap: Göra klart allt inför gymnasiemässan
Gymnasiearbete: Foto/faktabok, plansh, sammanfattning på engelska
Matte NP: Skriva (21/5) och muntligt (8/5)
Musikproduktion: Göra klart låten
Religionsuppgift: Amish i svenskasamhället

Svenska NP: Skriva (14/4) och tal
 
 
ECU Cheerdans: Mixa musik till electrics och explosions (16/4)
+ några andra hemlisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela