LM - Gamla blogg

sunday not lazyday

Publicerad 2015-04-26 18:59:00 i Photographics,

i helgen har jag och pojkvännen gjort något av de tråkigaste som finns: tvätta och diska. Nejdå, så tråkig är det inte att diska eller tvätta, inte svårt att ladda diskmaskinen och stoppa in kläderna i tvättmaskinen. Japp, vi var hemma hos mina föräldrar i helgen igen för att hålla min moder sällskap medans min far är i husvagnen och utförde ärenden där. Så vi passade på att sträcka på benen och laga mat i ett riktigt kök. Min syster har bara (bara och bara) en kokvrå och den är fel vänd. Man måste ha stekpannorna och allt sånt åt höger, både jag och min pojkvän har allt åt vänster.. VÄRSTA PROBLEMET FÖR OSS (LOL). Sedan att få kunna se på riktigt stor tv, väldigt mysigt och att få kunna röra sig i ett hus och inte i en 1:a på 30 kvm. Dock är djuren super mysiga här, lite knäppa men gosiga. Ni får en sötbild på Miten min systers väns katt som får avsluta detta konstiga och osummerande blogg inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela