LM - Gamla blogg

monday I'm in love

Publicerad 2015-04-13 16:44:42 i Ordinarily stuff,

Sitter och försöker tragla mig igenom de sista texterna i häftet inför det nationella provet i svenska imorgon mellan 9 - 13. Är inte alls peppad på att skriva ett PM, nej. Annars så gick dagen fort och det känns som om jag klev upp ur sängen för bara någon timme sedan, fast jag har varit i skolan hela dagen. Väcktes av en gullig pojkvän som gjort frukost till mig: bacon & ägg, mums' Lunchen smakade bara salt så det blev en macka istället. Gjorde klart det sista på min engelska sammanfattning som tillhör gymnasiearbetet och började skapa det som ska "utsmycka" min lilla del på mässan den 29 april. Sitter just nu och väntar på att pojkvännen ska åka iväg på teorilektion och sedan ska jag städa upp igen i lägenheten (en 1:a blir smuttsig fort) och göra någon middag till mig själv. Hoppas eran dag har varit bra, för det har min varit! Bjuder på bilden av vad jag har kvar i skolan innan studenten ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela