LM - Gamla blogg

Like yin and yang

Publicerad 2015-04-28 21:24:00 i Ordinarily stuff,

Så kan jag beskriva min dag. Dagen startade sjukt segt, kom knappt upp ur sängen. Tittade på dockor who för att vakna, sedan var det matte. Som jag lika bra hade kunnat skippa. Då läraren inte ens var där och kunde hjälpa. SUCK. Sedan svenska nationella, gick bra. Bara två alternativt tre uppgifter kvar i svenska, sen är jag klar med den kursen för terminen! 
 
Sedan blev det att följa med Tova när hon skulle köpa tyget till studentbanden och pojkvännen till sin outfit till skivan. Eftermiddagen avslutades med en glass innan ett solmys hemma hos mina föräldrar. Sedan var det middag för B som gällde på JAVA, då han fyllt år och skulle firas. Sedan vart det träning mellan 17.30 - 20.30, eller ja sista 40 minuterna höll vi på att mixa låten. Nu är den klar, nu tänker jag inte peta en sekund mera på den. 
 
Sitter just nu på bussen hem och är sjukt trött, är nöjd med att vi börjar efter 12 imorgon och slutar 16. Det är som sagt mässan, som du som läser min blogg vet om i morgon. Sedan väntar jobb tills på söndag och sedan skola igen. Har fått några extra träningar inför RM, kan dock inte tänka på det när skolan ligger och trycker. Måste skriva klart en uppgift till 90% ikväll som jag skriva klart i bilen påväg till jobbet. Hoppas ni har haft en bra dag, för min har varit ganska upp och ner, mest upp ❤️
 
 
Bilden är ifrån när jag var med och demonstrerade emot att GUC och Boland ska läggas ned, älskade danssalar.. 😔❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela