LM - Gamla blogg

kvalborg

Publicerad 2015-04-29 22:44:00 i Ordinarily stuff,

I resterande Sverige finns valborg, i Uppsala finns även kvalborg. Där studener och annat folk dricker alkoholhalita drycketr och har det mysigt dagen innan valborg. HAH. lät som om jag skulle berätta en saga. Nej, men idag är det ju kvalborg och jag har varit i skolan, ätit god lunch bestående av subway och sedan middag på jalla där det blev pizza. Sedan hem, kolla lite på doktor vem och sedan blev det att städa lite i lägenheten, då jag åker iväg och Stux kommer hit för att hålla min pojkvänn sällskap under våran fina långa ledighet tackvare valborg och första april. Annars har det inte hänt mycket idag, många skratt på mässan och dagen kan beskrivas med en sak: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela