LM - Gamla blogg

Good morning at the mini pet zoo

Publicerad 2015-04-05 13:02:00 i Ordinarily stuff,

Hej bloggen! Ett tag sen jag skrev, har fullt upp i dagarna och känner inte att jag har något speciellt kul att dela med mig av. Ligger just nu i min systers säng som är min och pojkvännens säng i 2 månader. Då min syster snart är i Japan (Om du läser detta, hoppas du får sjukt kul och kan släppa allt skit som hänt♥) med hennes bästis Bea. Så jag och pojkvännen tog chansen att bo tillsammans i 2 månader, vilket blir fram tills studenten, för att se om vi skulle klara av att bo tillsammans och sköta ett hushåll. Det har gått rätt bra första natten. 
 
Gerbiler som försökte rymma, katter som bråkade och hade ner någon sak. Vakna av att kaninen vägrade sova och skulle ut i lägenheten. En katt som sitter vid dörren hela tiden och ska ut (Han är ute katt, men behöver vara inne några dagar, för att veta att det är mig och Jocke som han bor med och att mammi är borta ett tag) men eftersom vi inte vill att han ska springa iväg så får han vara inne igår och idag, för att sedan avancera ut till trapphuset. 
 
Annars så är det inget viktigt jag har att skriva om egentligen, tittar på serier och gosar med två katter (Miten och Maj) och håller koll på utbrytar prinsessan Momo (hamster) och de just nu sovande gerbilerna: Mami, Stentuff, Albus, Minou, Judas, Miki och Monster. Ha en fortsatt trevlig dag ni som läser detta, kram ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela