LM - Gamla blogg

sista andetaget i november

Publicerad 2014-11-30 21:24:00 i Ordinarily stuff,

Dagen började helt underbart och avslutades ganska katastofralt. Lagade frukost/brunch åt min pojkvän (bacon & americanska pankakor) sen kom Alva hit vid 11 tiden och vi blev sminkade och fick håret gjort av min syster och hennes vän Beah. Sedan tog vi bussen in och skulle vara med på genrepet. Det gick väll så där kan man väll säga. Fick ett äckligt jobbigt astmanfall och det gick inte så bra. Pappa fick hämta mig och nu hostar jag till och från, men smärta i bröstet. Får se när läkarna hör av sig och jag får tid hos dem. Annars så rullar vi ju in i december imorgon?! Ganska sjukt hur snabbt månaderna åker förbi. Julkalendern.. Hm, undra om jag ska se på den eller ta och titta på en klassiker i stället fram till jul? Blir nog det. känner inte att årets kalender lockar så mycket, tyvärr.
 
Hoppas ni har haft en underbardag och första advent, ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela