LM - Gamla blogg

hot cocoa and negative thoughts

Publicerad 2014-11-23 12:40:53 i Ordinarily stuff,

eller ja nästan.. varm choklad och gasnka trötta tankar istället. Försöker förbereda mig på 4 timmars träning idag. Det är inte själva laget ellet våran tränare som är problemet, det är jag som är problemet. Mina negativa tankar om mig själv är boven i dramat. Jag har på senaste tiden börjat tycka mindre och mindre om mig själv, förut hade jag ett självförtroende som räckte till 50 människor, idag knappt till 1 person. Jag måste hitta igen vad det var som gjorde mig så säker på mig själv och vem som tog det med sig.. Äter förövrigt världens bästa brunch: varm choklad + grädde, chicken bits & pommes. Inte den "bästa" brunchen om man tänker på att jag ska träna sen. Men jag har med mig en pasta sallad på: kyckling, pasta, sallad, tomater, gurka och avokado. Jag måste packa ner tränings kläderna sen med frukt och vatten flaska så jag över lever dagen. Det kommer bli jobbigt det känner jag på mig, men det fixar vi. Med sveriges bästa tränare och mitt sjukt duktiga lag, jag tror på dem och ska börja tro på mig, ha en underbar söndag alla! ♥
 

Kommentarer

Postat av: leavanny.blogg.se

Publicerad 2014-11-23 16:08:37

Mums!

Svar: (Y)
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela