LM - Gamla blogg

Fullspäckat

Publicerad 2014-11-06 09:54:00 i Ordinarily stuff,

Ja.. Vart hamnar bloggen när schemat fylls med flera lektioner och December kryper sig på? I glömskan. Tittar på blogg.se appen varje dag och inser att jag är sämst på att blogga numera. Har rätt mycket i skolan då jag i tisdags hoppade på Engelska 7 så numera går jag från 10.10 till 16 varje Torsdag, sen efter det åker jag till träningen för att äta middag med mina underbara förenings dansare och sen latjar vi runt ett tag innan det är träning 19 till 20, sedan hem för att dö i sängen. Imorgon är det Fredag, har sjukgymnast och en födelsedags middag att gå på. Ska även möta upp ett UF företag för att få en sak jag köpt. På det har jag tattuerat mig, japp. I Tisdags, ska dock dit igen den 24 november och fortsätta på den. Är rätt öm och jag kan inte sova på min vänstra sida, då tattueringen sitter på revbenen. Jag som älskar att sova på vänster sida.. 
 
Ska snart ha naturkunskap, vi har sexualkunskap och det är rätt underhållande att höra sin klass fnissa och skratta, istället för irriterande suckar. Sen är det gymnasiearbete, där jag har lite mera att göra då mina underbara modeller lät mig ta kort för ett tag sen, så har lite att redigera, behöver även skriva ut lite saker för att se hur det ser ut. Även skriva en plan för hur jag ska lägga upp resterande veckor innan jullovet och hur långt jag behöver komma. Vi får se nästa gång jag uppdaterar, blir antagligen tidsinställda eller liknande, hug' 
ni får en bild på en felaktig spagat, haha' är för vriden i höfterna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela