LM - Gamla blogg

black swan

Publicerad 2014-11-02 21:13:00 i Travel & Adventure,

 
Detta var jag utklädd till igår på HALLOWEEN 2014 ☠ UPPSALA JUNGLE ☠ CLUB ARENA |. Var där med Amanda, Martina och finaste Paulina aka Balle. Hade sjukt kul hela kvällen även om jag blev en aning trött mot slutet och ville mesta dels gå hem. Det började hemma hos Martina och slutade på Donken. Träffade på Theo, Pourya, Emil och massa annat trevligt folk under kvällen. Prickade av ännu en grej jag ville göra detta år. Nu har jag några punkter kvar bara och dessa punkter kommer jag pricka av innan årets slut. Måste börja skriva punkter till nästa år. Det är helt sjukt om 60 dagar (!!) är det 1 Januari, >>•2015•<< Det är ju sinnes sjukt hur fort detta år har gått?! 
 
Ska titta på någon film och fixa allt inför i morgon, har först uppspelning på musiken, sen prov och sen roliga timmen. Hoppas eran måndag blir bättre än min. Jag kommer vara stressad och sur. Måste även leta reda på något att ha på fredag då Sophie har 18-års middag och sen är det utgång (woopwoop, farligtvärre). Kommer bli super kul, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela