LM - Gamla blogg

allt går för fort, jag hinner inte med

Publicerad 2014-11-22 20:02:53 i Thoughts,

Finns miljoner saker jag vill hinna, det finns miljoner saker jag vill göra och samtidigt som jag egentligen inte har någon lust alls. Jag är nog på väg in i väggen.. Riktigt hårt denna gång. Det är full rulle fram till jul nu och hur ska jag hinna handla julklappar och fixa med träningar hela tiden och så ska jag balansera skola och pojkvän på det.. ÅH jag känner mig så otillräcklig och i vägen hela tiden. Kan jag inte få ligga i min säng så får min hyperaktiva tviling ta över? Neh, så funkar det ju tyvärr inte längre..
 
Träning 4 timmar i morgon, är inte alls peppad just nu då jag stod på Tobo Julmarknad i 4 timmar ute.. Frös rumpan av mig och känner hur en förkylning kommer smyga sig på mig nu, när det är som MINST lägligt att den existerar.Jag har ätit klart min middag: hemmagjorda hamburgare och pommes, ska äta min chips och säga farväl till verkligheten innan jag börjar titta på 2BG [two broke girls]. Hoppas eran helg har varit bäst än så länge, jag ska bli bättre på att blogga. Stängde ner den då jag bara kände att den låg och skräpade, måste börja blogga från mobilen och vara duktigare på att uppdatera. PEACE OUT!
 
Finaste Sophie & Moa som har fått stå ut med mig idag, ♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-11-22 20:13:14

Åh vad jag saknar dig Linn! Du kan få byta plats med mig? Praktik, plugga extra, träna och tävla plus en häst på nästan två meter på de?! Byta?! Kram din tvilling <3

Svar: Ah, fast ne.. Vi måste ses snart.. saknar dig med, kram <3
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela