LM - Gamla blogg

ovanligt

Publicerad 2014-02-27 11:41:01 i Ordinarily stuff,

eller ikke. Sitter i soffan och tittar på NAT GEO WILD. Dock tittar jag inte helt, sitter och kolla på tattuering ideér. Har bestämt att min 18-års present till mig själv ska vara en tattuering. Har dock inte bestämt vad som kommer vara den första.. Antagligen den som gör mest ont, men det kvar står att se i Oktober (ett bra tag kvar).
 
Jag är ledig idag, så otroligt skönt. Gick på mattelektionen igår för att slippa idag. Sov till ungefär 10, sen upp ta medicin och duscha. Har fortfarande ont i låren efter idrotten i Tisdags. Våran idrotts lärare tyckte vi skulle göra tabata träning. Alltså göra samma rörelse i 20 sekunder x 4, egenteligen ska man göra x 8, men han var snäll och sa att vi kunde göra x 4 istället. Det är lite häftigt med våran idrotts lärare. Han är just nu: Sam dan (삼단): third-degree black belt och ska åka iväg till Japan i 3 veckor och uppgradera sig till Sa dan (사단): fourth-degree black belt, allt detta i karate. Lite häftigt, att lilla IT-Gymnasiet i Uppsala har en idrottslärare som är svartbältare och allt. Sen har vi ju Örjan som är en av producenterna med Inflames.
 
Men nu ska jag fortsätta se på tv och mysa med min pojkvän som sov här inatt, hoppas eran dag var varit bra annars hoppas jag den blir bättre, kram'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela