LM - Gamla blogg

Thank you for your purchase

Publicerad 2014-12-01 15:13:46 i Ordinarily stuff,

OPS! Råkde beställa lite saker från Ebay, det blev saker till kameran. Betalade 20 kr för hela ordern. Känns faktiskt rätt okej. Kommer få paket/paketen mellan 12 december och 6 januari. Annars så har dagen inte varit den bästa. Åkte till skolan och var i skolan tills första lektionen var över. Åkte ner till Samariterhemmet och fick ingen som helst hjälp, suck. Ska till min läkare på onsdag istället och hoppas på att få hjälp där. Har ätit gulashsoppa till lunch och tittat på Ugly Betty. Ska fortsätta på min religions uppgift om Rastafari. Ska även se över min vetenskapliga rapport till svenska imorgon och vår diktanalys. Juste, har även mattematik imorgon. Dock ingen träning för min del innan jag fått svar av min läkare. Skriver mera sen, bye ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela