LM - Gamla blogg

Don't now what to say

Publicerad 2014-08-26 17:32:00 i Ordinarily stuff,

You know that moment when you miss someone ? And want to tell them that you miss them ? But you know that even if you say it it won't change anything, ♥ 
 
Oj, vad deppigt detta inlägg fick börja, men det är lite så det kändes idag. Jag saknade någon, vet dock ej vem eller om det ens är en person. Det kan lika bra vara något materiellt, det värsta är nog att jag inte själv vet vad det är jag saknar. Eller så saknar jag inget och det är känslan av lugn och stabilitet som präglar mig. HAHAH, nej men nu ska vi sluta vara så djupa. Dagen har varit helt okej, pratade med min mattelärare om att boka ett möte om hur jag ska gå tillväga fram till jul. Sen vart det svenska och ja, vi har nog den underligaste men skönaste svenska läraren på ITGU. Vi hade räkna till 3 och gymnastik. Har nog inte skrattat så mycket under en sån kort tid av ren glädje. Sen blev det ner till stan för att köpa ett minne, blev 1TB (Terabyte) då jag har allt för mycket saker på min dator. Som jag för övrigt fick lämna in idag så mitt batteri inte fungerade som det skulle. Har en låne dator som är seg som satan, dock tycker jag att tangenterna på den gamla är bekvämare att skriva på. Annars har jag kommit hem, lagade mat och nu för jag över filer. Hoppas ni har haft en bra dag, för det har verkligen jag'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela