LM - Gamla blogg

Sometimes i look back on old pictures

Publicerad 2014-04-25 21:06:00 i Thoughts,

 
Maybe some people aren’t meant to stay in our lives forever. Maybe some people are just passing through. It’s like some people just come through our lives to bring us something, a lesson we need to learn, and that’s why they’re there. ||
 

Det kanske är så, som texten säger. För det finns egentligen bara en person som finns kvar i mitt liv på riktigt från bilderna och det är Alicia. (Längst till höger på bilden till vänster & helt rosa i den andra mini bilden till höger) Resten av gänget har jag tappat kontakten med, vissa har jag valt att göra så med. Andra valde att ta bort mig ur sitt liv, sad but true. Men när jag tittar tillbaka på bilderna är jag inte arg eller ledsen, har aldrig varit det. Jag är bara glad, över de stunder jag fick tillbringa med dessa människor.
 
Hoppas alla har haft en lika bra kväll som jag har haft. Ska fortsätta titta på Heart of dixie, äta mina grytfriterae chips och dricka min bonaqua i stillhet. Imorgon kl 10.15 bär det av till NORBERG (märks det att jag är taggad på marknad och sol & familja mys?) Ha en underbar fortsatt kväll läsare, kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela