LM - Gamla blogg

3/4 klar!

Publicerad 2014-04-24 22:27:47 i Cheerdance,

 
TITTA! Jag är super stolt. Började träna på min spagat för ca 2 månader sen. Visserligen var jag redan långt nere då, men jag kan sitta nu utan att det gör jääätte ont. Så ett litet men endå stort framsteg och ja, detta var det jag skulle berätta för er. Hah. Eller nja, egenteligen inte. Men jag vet inte hur jag ska skriva ut det. Om jag bara ska pang bom slänga ut det:lixom så här är det, deal with it eller vänta, låta det som hänt lägga sig och sen förklara för er..
 
Jag tror nog att det kommer bli det andra. Att ni kommer få vänta lite till innan ni får veta nyheten/händelsen. Annars så hoppas jag att eran kväll har varit bäst. För min träning kan bara beskrivas med ett ord: Utmanande. Det börjar dra ihop sig till uppvisning och det ska fin puttsas som satan, men det är super kul. Jag trivs som fisken i vattetn. Har precis ätit lite mera mat och ska nu sätta mig och plugga lite. Måste kolla över några saker i engelskan och sortera film filerna från dagens inspelning (SOM GICK HELT BÄST), sen blir det att sova, men känner jag mig själv så kommer jag kolla på HOD istället och somna om ca 1 h.

Kommentarer

Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Publicerad 2014-04-28 23:39:17

Jättebra jobbat. :)

Svar: Tack! : D
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela