LM - Gamla blogg

Ett-foto-i-timmen-nästan

Publicerad 2014-10-26 09:07:00 i Photographics,

 
klockan 10 - Gjorde jag frukost/brunch: hallon, blåbärskvarg, youghurt + min hemliga ingrediens. Iväg till utvecklingssamtal som började 10.30
 
 
klockan 11 - Efter utvecklingssamtalet handlade vi på IKEA med present kort blev: ny låda att ha kamera saker i för att slippa onödigt dam, en ny tavla att hänga upp, två olika snören till julklappar, gulliga muffinsformar och nya galjar då mina börjar bli fulla på klädställningen.
 
 
Klockan 12 - Byta min jacka som gick sönder (den som låg i påsen över) var på Gränby centrum med mamma, sen hem för att städa mitt rum.
 
 
Klockan 13 o 14 - Tittade på elsas värld, åt hallon youghurtglass + varma hallon.
 
 
Klockan 17 - Åt godaste middagen på rester: BBQ marrinerad kycklingklubba, sallad, gurka, majs, paprika och mammas hemma gjorda potatis sallad + spite.
 
 
Klockan 18 - Spelade Leage of legends med mina vänner och provade på att spela jinx, rätt kul. Dock håller jag mig till att vara support, döda och hålla på är inte riktigt min grej.
 
 
Klockan 19 - säng dax: Sitter vid datorn och bara latar mig, dricker vatten med hallon i, mumma. Ja.. detta var mitt första försök till ett-foto-i-timmen-utmaningen, ska lätt göra om detta innom en snar framtid. Det var kul att dra med sig kameran över allt, blev en tanke ställare.. Just nu när detta läggs ut är jag påväg till yoga med mami.
 
 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2013-10-27 21:01:34

Åh Elsas värld! Bäästa.. längtar tills säsong 2 kommer :)

Svar: Samma här! Kan knappt vänta :D
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela