LM - Gamla blogg

Gamla tider

Publicerad 2014-12-05 20:20:00 i Thoughts,

Mitt hår är ca 1 dm kortare och brunt, det sitter en 6mm spiral i vänsta örat, jag lyssnar på samma musik jag gjorde konstant i juni-juli och jag åter går till det jag ville kunna göra men inte vågade. Det är tur att man har en stöttande pojkvän som vill se en lyckas, mamma är tveksam och pappa är ovetande. Ni sitter där som frågetecken. Ledtråd: DVDn i min hand.
 
Och som svar från en kommentar. Ja, jag håller på att bygga en ny design, den är inprincip klar. Har bara små saker att fixa som länkar och sket. Jag vet att jag bytte för inte så länge sen men jag är ikke nöjd, inte för fem öre. Den nya är bättre, stil renare och kanske en aning mainstream, det märker vi. Kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela