LM - Gamla blogg

Candy

Publicerad 2014-12-06 18:27:00 i Photographics,

 
 
Betalade 79:- för allt detta, lite dyrt kanske. Men herregud, vad det var värt varenda liten krona! ♥ Läskigt gott godis.. Uppsala, ni gjorde något underbart bra med att låta denna affär öppna upp. Affären ligger på Dragarbrunnsgatan 44, bredvid SF ROYAL, om du vill ta dig dit. Snart är det mat här nere i Helsingborg hos min halv-bror, hoppas alla har klarat sig bra ifrån stormen Sven och mår bra, ikväll är det IDOL final, kommer ni titta? JAG KOMMER, med mina brorsbarn, mommy och min brors fru Zandra, bilder kommer, kram'

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2013-12-08 21:25:09

mmm gott!!! finns godiset bara på den affären? :)

Svar: Har inte hittat något annat ställe i just Uppsala som säljer, men det finns säkert på internet för ett rimligt pris <3
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela