LM - Gamla blogg

Thuseday

Publicerad 2015-05-19 22:06:00 i Cheerdance,

Dagen gick bra. Prickade av två mål i svenska 3 och är nu KLAR MED KURSEN! ALDRIG MERA SVENSKA LEKTIONER! (eller, ja vad jag vet) Pluggade matte idag med Magnus som hjälp, tagga nationella på torsdag. Imorgon är det bara att spela in i studion som gäller och prata med naturkunskaps lärare, antagligen pricka av ännu ett ämne, sedan är det bara musikproduktion som ska prickas av och religion. Sen är jag klar med 3an, med gymnasiet och livet inför sommaren. Just nu sitter jag och tittar på 2 Broke girls S4. Hoppas ni har haft en bra dag, jag är liite grumpy för att jag var tvungen att plugga istället för att träna då (bilden) hände under träningen, men karma is a bitch and it bites back, hare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela