LM - Gamla blogg

När jag var liten ville jag bli

Publicerad 2015-05-31 17:44:00 i Thoughts,

 
Min klass är helt underbar, VARENDA EN AV DEM KOM UTKLÄDDA TILL SKIVAN, ♥ Min älskade klass ES12B ♥ Kvällen startades hos klassens Svärmorsdröm aka cowboyen med förkrök och utdelande av klassband, dock var det inte först på middagen de fick veta varför de hade fått sin nominering. Folk i min klass blev: Färgklick, Viking, Sångfågel, Ängel, Hipster, Lejon, Google, Carpe diem, Framtid, Identitet, Blondie, Lyckokaka, Samwise gamgee, Svärmorsdröm, Allitd i farten, Rock 'N' Roll, ZzzZZZzzzZZ, Basedrop, Hakuna Matata, Ace of base, Entrepenör och 2pac. Sen fick även våran underbara mentor en nominering: ES12B Bästa mentor: I will stand by you. Med motiveringen: Du har stått där med oss från början till slut, andra har lämnat men du har stått kvar. Därför Örjan är du våran I will stand by you untill the end, ♥.
 
Maten på middagen blev kyckling, med grönsaker, någon sås och potatisgratäng. Efterrätt blev det pannacotta + bär för alla andra förutom mig som är laktos som fick sorbete med bär. Rätt okej mat faktiskt, kycklingen var lätt godast. Sen vart det efter släpp. Varken jag en pojkvännen var där något länge, vi drog därifrån efter 22. Då ingen av oss hade pengar att spendera på alkohol så lockade sängen mera. Vi är inga fest människor någon av oss, tyvärr. Sen var musiken sämst enligt min mening i början. Annars var kvällen väldigt bra, det var mysigt. Dock hade det blivit mysigare om hela klassen hade varit med på förkröket för det var lätt den mysigaste biten, sitta i solen, fixa sig tillsammans och skratta.
 
En underbar skiva helt enkelt, ♥

PS. Personen/erna som kan se vem jag är vinner en shout out, ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela