LM - Gamla blogg

million voices

Publicerad 2015-05-05 16:24:00 i Photographics,

Det blir en mobil blogg då jag är påväg till träningen och inte har dator med mig till träningen. Tagga träning mellan 17 - 19.30 + träningsvärk från helvetet i armarna.. Kan knappt lyfta vänster arm utan att klaga på att det gör ont.. Dumma träning och ge värk efteråt.. Försökte även att mixa ihop några låtar till några i föreningen som ska ha det i skolan, behöver dock hitta ett sätt att få ner spotifylåtar till datorn, någon som har ett bra tips? Annars så fick jag E på mitt gymnasiearbete och är nu klar med den kursen, hallelujah. SKÖNT. Nu har jag bara 9 andra ämnen att oroa mig över, men ska kliva av bussen nu för att ta nästa, skriver nog senare, bye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela