LM - Gamla blogg

en vecka kvar

Publicerad 2015-05-17 14:07:13 i Ordinarily stuff,

sedan är allt över. Dansen är över, betyget är satt.. Ja, sen är det bara väntan kvar. Kom hem ifrån RM Uppvisningen nyss. Är ganska trött i kroppen och lite sliten. Det tar på krafterna att göra programmet 5 gånger innom några minuter. Dock är det så otroligt kul att man samtidigt inte vill sluta. Tycker om att vara med min förening, det är mysigt att träffas ganska tidigt på helgerna och göra det vi älskar, dansa cheerdans. Jag är tyvärr alldeles för trött för att skriva mera om dagen, vill bara hoppa in i duschen och sen sova sen middag. Imorgon är det 3:ornas dag i skolan och vi börjar kl 9 och slutar 16, sedan är det genrep med EDGE mellan 18 - 20, så får försöka köpa en sallad eller liknande så jag får i mig middag, Jag ska fixa era önskemål som ni skrev i detta inlägg. Ska lägga upp någon plan några veckor framöver så jag täcker allt. Hoppas ni har haft en bra dag annars hoppas jag att den blir bättre, BYE ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela