LM - Gamla blogg

Empty

Publicerad 2015-05-14 00:11:00 i Ordinarily stuff,

Det har varit ganska tomt på bloggen denna vecka, det har och göra med att det börjar bli slut spurten i skolan (3 veckor) och inför RM (NÄSTA SÖNDAG). Ikväll hade vi (min klass) vårt sista musikcafé på grand, tack alla som kom och kollade och donerade pengar till oss fattiga studenter, ♥ KÄRLEK till min klass och alla grymma människor, det kommer kännas konstigt att inte se er varje dag efter studenten. Annars så tränar jag med laget och föreningen inför RM nästa söndag. Känns även där sjukt konstigt att det är så nära nu. Är inte alls stressad över dansen längre, den sitter och vi är vassare än någonsin. Hoppas ni andra har haft en bra dag, jag är otroligt trött och vill bara sova.
 
Idag taggar vi träning från 12 till 16, är inte alls pepp, då jag inte har någon energie kvar i kroppen just nu, tänker dock inte ge upp. Bara att ta sig upp vid 10 och vara där till 12, med ett leende på läpparna fram till 16. Tänker inte ge upp nu när vi är så nära, lite sömn kanske får mig att peppa mera. Ha en fortsatt trevlig natt people, skriver förmodligen något inlägg, efter att jag dött innan, under och efter träningen, bye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela