LM - Gamla blogg

SUMMER 2015

Publicerad 2015-06-08 18:18:00 i Thoughts,

Mina planer för sommaren
Sommaren börjar med massor av jobb, jobbar i 5 dagar sedan ledig 3. Midsommar med släkten och närmast sörjande som pappa brukar säga. Helgen där efter bär det av till min älsta bror som har fyllt 50 år för ett tag sedan som ska firas i Jönköping. Sen blir det bara mera jobb. I juli ska jag hinna med några av mina favoritpersoner på jorden. Sophie för att träna och bara peppa inför hösten och alla träningar. Sen ska jag även träffa min tvillingsjäl i slutet av Juli en hel helg med shopping, stall och katsing up on your lifes. Sen ska jag bara ta vara på denna sommar. Jag ska göra det jag inte har orkat och det jag aldrig trott jag ska klara av.

Bästa sommarstället
Eftersom jag blir lite fast på samma ställe i över 10 veckor så måste jag säga Norberg, de har sina fördelar och nackdelar. Nackdelarna är mitt förflutna med denna del av svealand och fördelarna är naturen, det är så förbaskat vackert här i Norberg på dagarna som kvällarna. Annars om jag fick välja vart som helst i hela världen, sklle jag säg på Annas brygga. Jag har några minnen där ifrån och hoppas att jag kommer skaffa flera när jag ska till henne, förutom det så är min absoluta favorit plats i min pojkväns famn.
 
Här badar jag helst
Jag är inte personen som badar så mycket, så jag badar helst inte förutom när jag var utomlands i Thailand, då jag badar helst inte i svensktvatten, utan hellre i utländska vatten.
 
 
Hur länge ska du vara ledig?
Jag jobbar som sagt 5 dagar sen är jag ledig 3 dagar, så you do the math, ♥

Vad ser du mest fram emot?
Min brors 50 års fest och helgen med Anna och helgen med Sophie.

Vad kommer du köpa inför sommaren?
Shorts, solkräm och ett bra schampoo & balsamn i mängder. Sedan allt annat som jag planerar inför hösten.
 
Det här lyssnar jag på i sommar
Det som kommer fram på min spotifylista + radion <-- HAHAH, så lamt svar, jag dör.
 
 
Favoritsommardoft
Är extrempollen allergiker så alla naturdofter kan vi räkna bort, men den doften jag älskar mest är nog ifrån grillen och ni vet hur asfalten luktar efter att det har regnat? Det längtar jag efter.

Vad oroar du dig för?
Vad som kommer hända med mig efter att sommaren är slut, vet inte vad som väntar i höst alls..

Hur kommer du minnas din sommar i höst?
I sommar ska jag försöka fotobomba min sommar, jag vill skapa ett fotoalmbum för varje månad med minst 100 bilder från varje månad. Så det blir några foton att skapa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela