LM - Gamla blogg

pro memoria

Publicerad 2015-01-27 13:22:14 i Ordinarily stuff,

är just nu det vi håller på med på svenska lektionerna. Vi ska skriva ett pro memoria [PM] med temat: Mänsklighetens sista dagar aka. Chansen att jorden ska gå under på grund av...*temat* Jag skriver om syntetisk biologi, biologiska vapen. Ganska intressant måste jag tillägga. Är nästan helt klart och slutar för dagen om ca 20 minuter, ska ta bussen till stan och sedan iväg till psykologen. Ska bli skönt att prata med henne igen, är väldigt skönt att prata med någon som förstår och blir tredje part. Som inte känner de människor jag pratar om och kan hjälpa mig i livet. Önskar alla hade en sådan kontakt här i livet. Ett ställe där man bara kan slappna av och släppa alla spärrar och kanske få ett och annat svar på frågorna som existerar i huvudet. Hoppas ni har haft en bra dag, ska fortsätta skriva lite på mitt PM, fast alla bokstäver och rader flyter ihop, ♣

 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-01-27 14:22:27

Läs min blogg! Endast få lyckliga har tillgång till den just nu, och du är en lycklig sådan ;)


Svar: Lite svårt när du har lås på bloggen, ;)
Linn Mattsson

Postat av: Anna

Publicerad 2015-01-28 15:42:47

Kritik? ;) skriv i messenger <3

Svar: finns inte mycket att kritiserad, <3
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela