LM - Gamla blogg

ten days last seen

Publicerad 2015-04-25 18:50:15 i Ordinarily stuff,

 

Jag beundrar alla dem som orkar uppdatera varje dag. För mitt liv ser ganska lika ut hela tiden, inte mycket nytt tyvärr. Tränar, går i skolan (fem veckor kvar) och sover, kollar på serier och planerar framtiden. Det är lite så allt ser ut just nu. Vet inte om det kanske vore bättre att avsluta detta kapitel av mitt liv och låsa bloggen. Jag vill hinna uppdatera, jag vill hinna fota allt jag köper och liknande, jag vill hitta tiden och orken för allt. Men det gör jag inte. Just nu ligger fokus på att få in alla uppgifter i tid tills den 25 maj, samtidigt som jag försöker att få in all ny koreografi i kroppen och hitta plats i min hjärna så jag minns den. Komma ihåg att stretcha och göra tåhävningarna. Just nu är det inte mycket kvar i skolan, dock känns det som om det är miljoner uppgifter kvar, fast det är 12 saker kvar att göra.

 

Spelning på Grand och ett ställa till. Göra klart sista uppgiften om utvärderingen (alltid kul att få nya uppgifter så här nära studenten). Vara med på gymnasiearbetsmässan. Matte NP skriva och muntligt, komplettera kapitel 4, som gick b#%€ dåligt. Göra klart ***låten - fortfarande inte gjort. Amish i svenskasamhället - väntar på respons. Hålla argumenterande tal svenska och uppdatera två uppgifter så jag når mitt mål betyg i naturkunskap.Har fem intressanta veckor framför mig. Nästa vecka så åker jag iväg för att jobba torsdag - söndag. Ska se om jag kan få klart några uppgifter med en miljö omväxling. Sitter just nu och lyssnar på min pojkvän och min mor som tar hand om disken. Jag har tränat ca 3 h idag, dansen är klar, ska bara mixas in en låt, så nu är det bara att kött järnet inför RM i Maj. 

 

I maj ska jag och pojkvännen även försöka oss på en hälsomånad igen, det gick bättre för honom än vad det gjorde för mig, så jag försöka vara bättre än honom denna månad som kommer. För er som inte vet vad det innebär för oss så är det att: I en månad så ska vi försöka undvika så mycket socker som det går. Inge skräpmat, energidryck, chips, läsk, alkohol (Undantag skivorna 14 och 28). Försöka äta mera nyttigt och mera grönsaker. Inget konstigt egentligen, men det är en utmaning. Förra gången fixade jag det i ca 2 veckor, sista veckan (v 3) så gav jag efter för socker begäret och gav upp. Dock nog om det, nu ska jag se på tv och dricka loka crush päron (min nya drog) och ta det lite lugnt, hoppas ni har orkat läsa allt. ♦

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela