LM - Gamla blogg

skiva om 31 dagar

Publicerad 2015-04-27 17:38:45 i Ordinarily stuff,

Japp. Våran studentskiva är om 31 dagar. Den 28 Mars. Så idag gick jag, jocke och tova runt och letade lite saker inför skivan och även lite andra saker. Köpte ett gult pappersark som jag ska klippa och klistra ur till min utklädnad. I morgon blir det iväg och köpa tyg efter skolan som inte håller på så länge, går till ca 12. Sen kanske jag ska äta middag med mina föräldrar, då vi ska fira B som fyllt år. Sedan är det träning. Onsdag börjar jag vid 12 för det är som sagt gymnasiearbetsmässan på skolan från 14 till 16. Så ska sitta och presentera mitt gymnasiearbete i ca 2 h. Sen blir det hem och packa om eftersom jag ska jobba torsdag - söndag. Cashflow, you know! Skämt o sido. Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag, det börjar bli varmt och det gillar vi. Ni får en låt jag just nu går och nynnar på, hare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela