LM - Gamla blogg

andningspaus

Publicerad 2015-04-07 15:25:00 i Ordinarily stuff,

sitter i lägenheten efter att ha hämtat kamera och en till jacka hem ifrån. Ätit ett mellanmål och väntar på att klockan ska springa iväg så jag får åka till träningen. Första träningen sen DM, känns lite pirrigt men samtidigt sjukt kul att träffa de människor som kommer kunna närvara på träningen. Dagen började rätt okej, åt en större frukost än vanligt och lite lunch. Ta det på rätt sätt. Jag gillar maten i skolan, men min special kost i skolan kan vara rätt äcklig ibland. Sen går inte jag och korv ihop. Jag gillar inte korvstoganorr, grillad krov, korv soppa, ungskorv, nej. usch. Korv är något jag verkligen kan leva utan. Hade dubbla svenska lektioner med förberedelser inför nationella provet nästa vecka, rätt kul tema i år: Sagor och berättelser. Annars rullar livet på i ganska lagom takt. Gerbilerna gräver förfulla tag och katterna chillar i varsit hörn i lägenheten, kaninen sover lika så hamstern. Ska ta och kolla någon serie och ta det lugnt, ha en fortsatt trevlig dag ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela