LM - Gamla blogg

You'll never shine if you don't glow

Publicerad 2014-12-16 22:22:00 i Photographics,

Bild från förra vintern, saknar snön..
 
Suttit i ett 3 timmars långt skype samtal först med bara magnus, sen med joakim och cilia, sen begav sig cilia för stallet, sen begav sig även magnus för sängen skulle jag tro. Sen begav jag mig för serier. Spelat league of legends med skypemänniskorna + Fk, var ett tag sen vi spelade hela teamet tillsammans. Det gick bra, varvade mellan Support och mid, gick bra båda gångerna. #Dipshit. Nu ska jag fortsätta titta på O.C och sen blir det sängen, sovmorgon för ingen svenska då uppgiften är klar sen börjar dagen med idrott 10.40.
 
Vidare sen ner på stan när vi slutat för att hämta ut bio biljetterna tills på fredag. Ska bli mysigt bara jag och min pojkvän på bio på fredag, det var länge sen vi gjorde något bara vi två förutom att vara på helgerna. Hoppas ni har haft en bra dag, kram.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-12-17 10:48:01

Hur går det med min bloggdesign? ;*

Svar: jorå, det går framåt <3
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela