LM - Gamla blogg

trettionio skoldagar dagar kvar..

Publicerad 2015-03-03 14:57:16 i Music,

Det är 94 dagar tills studenten och 39 av dem är faktiskt skoldagar, 58% är ledigt, det är nästan 60%.. DET ÄR SJUKT! Har två, TVÅ nationella prov på det och X antal uppgifter och just nu 10 pågående kursen varar 1 av dem är VIKTIGT att få E i. HUR tänkte skolverket när de la mest lov och ledigheter på våren och MINST på hösten?! Det är 10 fredagar kvar i skolan och totalt 5 hela skolveckor tills våra betyg sätts. Blev du stressad nu? För det blev jag en aning. Dock litar jag på att mina lärare har lika mycket koll som mig och hjälper mig fixa detta.. HAHAH, oh wow vad kul det där lät. Nej, men seriöst. Det är 39 skoldagar kvar av gymnasiet.. Tänk på det och gör den sista tiden till något att minnas. Ska ta och hitta något mellanmål och sen laga middag innan det är träning ikväll, är sjukt peppad då våra tröjor har kommit!!!!!!! Ingen förutom mina andra 20 dans kompanjoner förstår min hype just nu av att klocka ska bli 18 så vi får se dem på riktigt och prova dem, gaaaah. Kan inte klockan bli 17 så jag får sväv iväg till bussen på moln med ett av de fetaste leendet på mina läppar. Tisdagar och Torsdagar är de bästa dagarna i veckan. Ha en fortsatt trevlig tisdag alla som orkade läsa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela