LM - Gamla blogg

tell me where the time went

Publicerad 2015-03-11 17:26:49 i Ordinarily stuff,

sitter här och ska snart åka med mamma för att hämta ut mina nya mediciner. Astma och pollen medicin. Äckliga pollen. Du behövs men varför behöver jag vara så känslig emot dig?! Sen blir det att åka till dansen för att mixa klart med musiken, har kanske hittat en lösning på problemet som just nu kvar står. Musiken ska in imorgon och DM är om 17 dagar. Är rå taggad. Är också fortfarande fundersam på vilka lag vi möter. Vet ju om 2, men skulle dock vara kul om vi mötte flera för annars vet man ju att man kommer få en medalj i vilket fall som helst om det är tre lag i kategorin.
 
Annars då? Jo, livet rullar på. Det är rätt mycket träningar nu inför DM och på det så vill Sirius att vi ska vara på plats på Fyrishov för att fortsätta heja fram dem till seger. De har för övrigt nått sitt första slutspel, sjukt kul för dem. I skolan så regnar det ner uppgifter som ska göras. Dock är det inga problem, jobbar på och hinner klar i tid. Inte mycket kvar nu i de flesta ämnena. Vet om att jag har några prov framför mig och ett påsk lov om ca 2 veckor. 
 
Hoppas ni mår bra, annars hoppas jag att det blir ännu bättre, ♛

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela