LM - Gamla blogg

2-0-1-4

Publicerad 2015-01-01 15:58:49 i Ordinarily stuff,

Beskriv kvällen med tre ord.
Underbar, gullig & bäst.
 
Vart tillbringade du dagen?
Hemma hos Stuxgren
 
Vilka låtar kommer påminna dig om nyår 2014?
Imagine Dragons - Warriors, Eminem - My name is, mumford and sons - the cave ♥
 
Vad såg du mest fram emot?
Maten, Oxfilé med sallad (tomat,gurka,majs, fetaost&isbergssallad), bea och potatis klyftor och efterätten: kladdkaka och maraängswish utan maraäng, så vi kallar det swish.
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Firade in det nya året med nya vänner och gamla vänner, drukit på nyår och ätit underbar mat. Skrattat tills jag chiknat, spelat nya spel och bara allmänt älskat året kanske för mycket.
 
Vilket tidpunkt kommer du alltid att minnas?
Klockan var 22 och Alva berättar att hon är glad över att hon har mig och att jag är hennes bästavän.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Nästa år tänker jag vara med och planera kanske lite mera vad som ska hända under kvällen, kanske hjälpa till mera med maten och skratta mera.
 
Planer för 2015?
Blir det som jag önskar så blir det samma människor detta år igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela