LM - Gamla blogg

kämpa till sista dagen..

Publicerad 2015-02-10 21:49:00 i Thoughts,

INNAN LOV, klockan 15.00 imorgon, tar jag lov. Ett välförtjänt lov. Ska sova ut eller ja läs: Netflix och träning. Bara kötta nu sista veckorna innan DM. Har lite roliga event på vägen till DM och det ska bli sjukt kul. Kommer skriva mera om det om ca två veckor. Annars så har jag skola mellan 9-15 imorgon, ska jobba matte på morgonen eller efter middagen, beror på när matte läraren är på plats. Annars blir det nog naturkunskap och musikproduktion, måste ta tag i gymnasiearbetet under lovet, på all var. Inte långt kvar där heller. Har en plan:

  • Prata med P om Naturkunskapen
  • Göra klart allt i Gymnasiearbetet förutom DM bilderna
  • Skriva klart Svenska uppgifterna
  • Skriva sista Religions uppgiften
  • Skriva klart vetenskapliga skrivandet + få respons av A och P
  • Skriva klart låten i Musikproduktion
  • Få godkänt på min projektplan av J och börja skapa min hemsida
  • Börja skriva dikten och tänka på ljud till arbetet i Konstanterna i samhället
  • Göra hem tentan i Matematik kap. 2 - 3.

.. med många punkter, men det blir så när man har massa uppgifter att göra och för liten tid. Så en hel dag dedikerad till det jag anser är viktigast och ska in först, sedan GO! Ska ta och dricka mina vitaminer och sova sedan. Känner redan hur ögonlocken sakta faller nedåt, hoppas eran dag har varit bra, annars hoppas jag att morgondagen blir bättre ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela