LM - Gamla blogg

sista dagen på sista lovet

Publicerad 2015-04-06 14:31:25 i Photographics,

det känns ganska overkligt. Att idag är det sista dagen på det sista lovet jag någonsin kommer att ha. Visst det kommer många lediga dagar innan vi tar studenten om 59 dagar (!), men påsklovet var det sista lovet. De veckor som kommer väntar matteprov fredag 10/4, svenska nationella v. 16, tisdag 9 - 13, sedan ska även gymnasiearbetet vara inlämnat och klart den 20 (14 dagar (!!!!)) och vi har gymnasiemässa om 20 dagar. Är liite smått stressad, behöver fota det sista till min bok imorgon på träningen och föra in bilderna och skicka iväg min beställning senast torsdag för att vara säker att den kommer i tid, gaah. Känns som om jag hade hur mycket tid som helst och nu har jag ingen tid alls kvar, hah. Komiskt. Men snart kommer min far hit och visar hur man rensar avloppet. Har aldrig gjort det så det är bäst att man lär sig sånt med, nu när man inte bor hemma. Hoppas ni har haft en bra ledig dag, annars hoppas jag att den blir bättre mot kvällen. Ni får en fin bild på alla bäsisar som bor hos min pojkväns familj, är det påsk så är det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela