LM - Gamla blogg

you gotta fall before you rise

Publicerad 2014-09-28 20:57:22 i Ordinarily stuff,

Allt var rätt off topic i fredags känner jag. Vi pratade om kristendomen på religionen och ja, det blev ganska mycket repition helt enkelt, i alla fall för min del. Sen drog jag  ner på stan för att köpa lite saker, då jag och pojkvnnen spenderade fredag och lördag morgon/eftermiddag hos Mr. pentastealer. Vi gjorde våran naturkunskaps laboration, också för att göra något annorlunda istället för att var och än sitter i sitt eget hem och gör samma sak. 

Efter att ha varit hos Mr. Pentastealer så åkte vi ner på stan för att äta middag på Thai Village och sen ta bussen hem. Dagen idag har gått åt att ta det lugnt, se 11 avsnitt av Vänner och att laga middag. Då söndagarna numera är mina dagar att laga middag på. Hoppas att ni har haft en underbar helg, för det har jag och vet ni vad? Jag precis som många andra är lediga i morgon, detta ska resultera i att städa huset.. JIPPI!! ♦

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela