LM - Gamla blogg

rebuild

Publicerad 2014-09-22 17:08:00 i Ordinarily stuff,

Idag vart det en kort skoldag, vara bara med på första lektionen. Sen blev det lunch på stan med Magnus som bra nog med hade läkartid denna måndag. Jag skulle till ortopeden och kolla min skada jag lyckades med i Torsdags. Visade sig inte vara jätte farlig, dock så har jag en remiss till sjukgymnast och jag ska ta det lugnt på dansen, behöver inte sitta på sidan, kommer nog att göra det endå då jag inte tänker slita ut det som just nu försöker laga sig själv i min vänstra vad.
 
Så åkte sedan hem och fortsatte titta på dropdeaddiva, rätt tråkig men underhållande serie. Borde ta och städa mitt rum och gå igenom retoriken som vi skulle ha något prov på i morgon, kommer gå åt fanders då jag inte har fattat så mycket av lektionerna. Har lyssnat och försökt hänga med, dock utan resultat. Utan att skylla ifrån mig har jag allt för många bollar i luften och retoriken hamnade utanför rörelsen, får stå mitt kast, få F och göra om helt enkelt. Inte svårare än så. Annars så har dagen varit bra och snart är det mat, köttfärslimpa i bacon och potatis.. usch. Vill inte, hade hellre velat ha kyckling eller pasta sås, vad som helst. ÄR TRÖTT PÅ HUSMANSKOST och fläskpankaka, köttfärslimpa, pannbiff, korvstroganoff, ärtsoppa, biffstroganof, korvgryta, stekt korv, lasange, köttgryta, wook, macaroner och stekt korv, stekt potatis och korv, potatis, BLÖÖÖ!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela