LM - Gamla blogg

Farligt att vara myndig

Publicerad 2014-10-23 12:41:00 i Ordinarily stuff,

Har nog aldrig i hela mitt liv shoppat så mycket som jag gjort de senaste dagarna.. Det har varit många paket på väg och hämtade. Partykungen, newbody, nelly, lyko.se, fitnessguru.. Ju name it! Men nu börjar det svida i plånboken så kommer att ta det lugnt med shoppandet. Paketen från partykungen & nelly kan jag ej visa då partykungen kommer antagligen bli min skiva kostym/utklädnad om vi har det temat och paketen från nelly innehöll min student klänning, skor & några andra saker som behövs för studenten. Newbody sålde vi med föreningen och där köpte jag underkläder och en ny sportbh. Fitnessguru köpte jag proteinbars, ska försöka hitta min favorit smak. Lyko.se paketet kommer jag att visa upp och även göra en recension på, så stay tuned'
 
Annars så har jag vaknat upp några gånger av host attacker av att jag var torr i halsen. Inte den roligaste natten i mitt liv. Har ätit brunch (ris&kyckling) och tittat på netflix. Ska senare göra mig iordning för att åka på utvecklingssamtal och hämta mina macarones från: Mr&Mrs Macarone, (UF företag). Sen blir det hem för att lägga mig i sängen och försöka bli helt frisk inför lovet. Det är som vanligt att jag ALLTID blir dåligt till ett lov, kanske är bra då jag inte missar skola. Dock så suger det då man inte kan göra annat än att ligga i sängen hela lovet = astråkigt. Men jag hoppas att jag blir bättre innom någon/några dagar och fortfarande kan göra det jag hade planerat. Ha en fortsatt underbar dag!

Kommentarer

Postat av: VERONICA - fashion blog

Publicerad 2014-10-24 15:46:20

Men åååh så gott! Mummms! :) Hoppas du får en riktigt grym helt och en helt fantastisk fredag! :) Kramar!

Svar: Tack! Detsamma! :)
Linn Mattsson

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-29 10:26:03

Åh va roligt! Du råkar inte kunna skriva ett inlägg om vad du önskade dig i 18 års present och vad du fick + vad du tyckte om presenterna du fick?
Kram!

Svar: Problemet var att jag inte önskade mig något men du kan läsa om vad jag fick i detta inlägg: http://linnmattsson.se/2014/october/071014.html#comment,
ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela