LM - Gamla blogg

Work, work, work.

Publicerad 2014-05-29 11:21:07 i Ordinarily stuff,

Det är lite deja vu att sitta i recpetionen igen. Visserligen har jag inte börjat sommarjobba på ritkigt ännu, det gör jag den 6/6. Men extra jobbar lite nu när jag endå är här. Pengar sitter ju aldrig fel, speciellt inte när jag sitter och funderar på att köpa nya sminkborstar och nytt smink.. Usch, varför ska allt jag vill ha vara så dyrt, varför kan det inte vara billigt och bra istället? Nej, jag har inte den tuden att födas med en hy som tål allt här i världen. Nop, jag föddes med en känslig och irriterande hy som inte klarar av billiga och bra märken. Nej, nu ska jag inte klaga för mycket. Solen skiner och det är rätt varmt ute här i alla fall, det blåser kanske liite för mycket men det regnar inte. Hoppas ni har en underbar dag mina läsare. Kram' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela