LM - Gamla blogg

The day so far

Publicerad 2014-03-24 15:49:48 i Food & sweets,

 
Detta har varit min räddning för estetiska kommunikations lektionen. Sitter fortfarande i skolan, kommer göra det i ca 1 h och 10 minuter till då jag inte vet när film-teamet är klara och kan föra över film filerna till mig. Annars har lektionen flytit på bra och det går frammåt. Vi ligger inte så mycket efter som jag befarade att vi skulle göra. Nöjd brud. Sen har jag fått tre sötte pelare till som jag kan luta mig emot, som har tagit en stor tygnd av mina axlar från projektet. Men som sagt, jag sitter kvar här. Ska kolla på lite saker, kanske beställa nya skor när jag kommer hem. Annars så funkar livet rätt bra. Jag är inte helt frisk förklarad med mitt knä men jag får belasta det, så länge jag inte blir svullen efter träningarna.
 
Åt en frukost på McDonals. Äggröra och bacon, varmchocolade och en hasbrown. nomnom. Ingen vidare lunch i skolan, så köpte en macka, drack lite saft och käka mörkchoklad. Imorgon är det tisdag, svenska, idrott, media och ensemble. På idrotten är det charlie som håller i lektionen, ska bli kul eftersom jag får vara med och slipper sitta på sidan. Hoppas eran dag har varit bra än så länge, kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela