LM - Gamla blogg

7 1/2, sometimes it's good to be big foot

Publicerad 2014-03-27 22:27:50 i Photographics,

Eftersom jag är en av de tjejerna som inte har mellan 36 - 39 i storlek på skorna, utan jag har mellan 39 - 41. Detta blev dock till min fördel idag. Har suttit och letat efter någon stans där jag kan köpa skorna på bilderna i min storlek, dum som jag har varit har jag inte klickat in och kollat hos killarna. Då kan jag ta min storlek 40 och känna mig liten. Har haft komplex för mina fötter förut. Har höga fotvalv, smal häl och bed fram (anka) klackskor är min bästa vän då de flesta är formade så här, dock tilllåter inte mina knän klackskor, annars hade jag gått i det hela tiden, fast första skulle jag lära mig gå i ett par, hah. 
 
Men ja, tillbaka till ämnet. Klickade hem skorna efter MYCKET prat med mina föräldrar och överenskomelse om hur jag skulle kunna betala av dem, men tillslut gick det. Eftersom skorna inte är de biligaste och de var skeptiska emot att de var vita. Jag vet att jag är senast att skaffa skorna, men jag är så. Jag hoppar alltid på trenden när den är på väg att dö ut, hah. I morgon är det fredag, kommer ha engelska och historia. Ska lämna in mitt historia arbete, är fortfarande inte klar trotts 3 timmars skrivande idag, är så förbannat trött på uppgiften att jag vill spy på den, men det är bara att bita ihop och göra saken och hoppas på ett E. 
 
Annars ska jag göra en liten video där jag provar olika Japanska godisar jag fick av min syster. Ska bli kul och samtidigt lite läskigt, då de kan smaka vad som helst och jag inte kan läsa eller förstå vad de kommer smaka, men det är ju det roliga med hela, hoppas jag kommer ihåg att göra videon. För vi har fått en helt ny dans ifrån idag och det börjar bli mycket för min hjärna att hänga med, gör fel på små saker och då blir jag arg, tappar fokus och allt blir fel. Får ta och träna lite i helgen och försöka fixa allt. Hoppas eran dag har varit bra, annars hoppas jag och önskar er en underbar Fredag! kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela